#Leesmarathon 2013

Deze week doe ik mee met de Leesmarathon georganiseerd door Joany van Craving Pages. Wat begon als een onschuldige oproep of er misschien iemand interesse had in een leesmarathon waar de bijkomende gezelligheid in het Nederlands zou plaatsvinden groeide al snel uit tot een read-a-thon met meer dan 120 deelnemers. Ik ben heel benieuwd want ik ken eigenlijk niet zo heel veel Nederlandse bloggers (ik blog ook nooit in het Nederlands) en vind het dan ook vooral gezellig eens te kijken waar in mijn eigen land de boekenwormen zijn.

Mijn doelen voor de leesmarathon
- minimaal 150 pagina's per dag lezen. Ik heb express niet voor boeken gekozen omdat ik een een paar dikke boeken heb liggen. Ik weet ongeveer wat ik ga oppakken en heb er meer aan om mezelf op pagina's uit te dagen dan op boeken
- minimaal 10 Nederlandse blogs bezoeken die ik niet ken.
- 1 keer meedoen met twitter gezelligheid
- actief deelnemen aan de Goodreads groep

Aangezien ik ook gewoon moet werken zal het even schipperen zijn met de tijd. Ook hoop ik dat het weer wat beter meewerkt want met die hitte heb ik vooral geen zin om achter de pc te zitten (wat dan wel weer helpt bij het lezen van een boek)
Ik zal in deze post bijhouden welke doelen ik behaald. 

Ik ben heel benieuwd naar jullie doelen dus schaam je niet om je link naar jouw post achter te laten of in mijn commentaar box te schrijven wat je van plan bent!


UPDATE DAG 1
- Nieuw gevonden blogs
- 1 keer meedoen met twitter gezelligheid
Deze is ook gelukt!
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
Dit zijn er uiteindelijk maar 70 geworden dus morgen iets beter hoop ik.

UPDATE DAG 2
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
Ja gelukt 152 pagina's gelezen vandaag. Had het prachtige book The Night Rainbow van Claire King ontvangen en daar zat ik al dagen met smart op te wachten.

UPDATE DAG 3
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
The Night Rainbow van Claire King uitgelezen. 120 pagina's
An Accidental Life van Pamela Binnings Ewen. 114 pagina's

- Nieuw gevonden blogs

UPDATE DAG 4
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
An Accidental Life van Pamela Binnings Ewen uitgelezen 139 pagina's
The Wishing Thread by Lisa van Allen leverde ook nog  60 pagina's 

UPDATE DAG 5
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
Ja dat was niet zo geweldig vandaag heb welgeteld 60 pagina's in The Wishing Thread by Lisa van Allen gelezen. Morgen iets beter maar he

UPDATE DAG 6
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
The Wishing Thread by Lisa van Allen uitgelezen 380 pagina's

UPDATE DAG 7 Het eindresultaat
- minimaal 150 pagina's per dag lezen.
Ik ga voor 12 uur niet mer zoveel lezen denk wat betekend dat ik net mn doel niet ga halen. Ik heb gemiddeld per dag 147 pagina's gelezen wat wel iets meer is als normaal. Aan het begin van de leesmarathon had ik me eigenlijk voorgenomen om te zorgen dat ik elke dag 150 pagina's lees. Dat is niet op die manier gelukt.
- minimaal 10 Nederlandse blogs bezoeken die ik niet ken.
Dit maakt een totaal van 8 blogs. Ook op twitter heb ik wat nieuwe Nederlandse lezers gevonden.
- 1 keer meedoen met twitter gezelligheid
Ik heb uiteindelijke twee keer mee getwitterd. Dit is toch wel een van de gezelligste onderdelen van een read-a-thon.
- actief deelnemen aan de Goodreads groep
Had misschien iets meer gekunt maar omdat ik een aantal keren gewoon niet opschoot met lezen had ik niet zoveel te vertellen.
Previous
Next Post »

3 reacties

Write reacties
Celine
AUTHOR
29 July, 2013 delete

Veel plezier en succes! (:

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
29 July, 2013 delete

Succes! Ik ga voor 4 boeken - niet heel veel maar meer dan ik op dit moment lees. Veel plezier!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
30 July, 2013 delete

Wat leuk dat je ook een lijstje van nieuw gevonden blogs maakt :)

Reply
avatar